donderdag 10 december 2015

Noël

Een heerlijke avond om een post te maken en
weer eens wat foto's met 
jullie te delen.
In deze tijd geniet ik nog wat meer van de gezelligheid en warmte in huis.
Het haardje en (veel) kaarsjes aan,
genieten jullie even mee?

 

De kruik verhuisde van de tv kast naar het voorraam.
Had niet gedacht dat de kruik zou passen maar het kan precies!
De Pinus takken zijn volgens mij geliefd dit jaar en ook hier heb ik ze tussen oude takken gestoken.
De oude belletjes hangen er tussen en dienen als mijn 'kerstballen' 


Al even was ik opzoek naar een mooie poer en daar liep ik laatst tegen aan;
loodzwaar, bemost en stoer!


De grote bak op de eettafel blijft nog even staan.
 Een mooi stoer 'boeket' in een houten pot.
Er zit goudkleurig asparagus tussen het droog boeket dit glinsters mooi 
door het kaarsje in de vijzel.
Een tintje sjiek mag wel rond deze tijd vind ik.


Verder door het huis her en der net even wat meer dan normaal.
In de kruik op m'n zuil wat lichtjes met enkel wat oude takken en asparagus.


Zeepjes van PUUR tussen wat kerst groen..



De kerstboom staat dit jaar buiten voor de blokhut.
Ideaal! Geen naalden en geen ruimtegebrek.
Wel een klein boompje bij binnenkomst...


En nog wat foto's...


Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Inmiddels kan ik jullie vertellen dat de foto's van de shoot volgend jaar te zien zullen zijn 
in de Wonen landelijk stijl.
Ben er heel benieuwd naar!

Wens jullie allemaal een fijne tijd richting kerst!
Geniet van de gezelligheid, warmte in huis 
van familie & vrienden en van de
Hoop die met kerst geboren is!

Liefs, Lydia 










21 opmerkingen:

  1. Mooie sobere kerstsfeer, het ziet er heel gezellig uit uit. Ik ben heel benieuwd naar de reportage in de wls.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn er al helemaal klaar voor, 't ziet er goed uit. Het gaan vast fijne dagen worden in die sfeer.
    Warme groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeer!
    Ideaal je boom buiten, lichtjes aan en genieten binnen van buiten!
    Fijne dag ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige sfeer, heerlijk he!!
    Het is een fijne tijd deze maand.
    Geniet van alles.
    Fijne dagen..
    Liefs Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel sfeervol uit hoor. ..mooie poer ook. Ik vind de kruik met die ram erbij in je vensterbank heel mooi staan. Fijne dagen...groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend dat de reportage in Wonen Landelijke Stijl komt, ik ben heel benieuwd. Maar gezien de sfeervolle foto's komt het zeker weten helemaal goed.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal heel erg gezellig bij je uit Lydia, genieten hoor met deze donkere dagen.
    Ik ben erg benieuwd naar je reportage, ooh spannend is dat altijd he, de voorpret is altijd leuk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen laat je ons zien, vooral de poer is super!
    Gezellige tijd om zo bezig te zijn: ik wens je een fijne tijd toe!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi allemaal Lydia ...is dat ook een zeepje met dat hert erop of zink ?..zo leuk!....liefs fijn weekend van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel warm, sfeervol en knus, Lydia!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet het er gezellig uit, zo sfeervol met die lichtjes.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er warm sfeervol en heel gezellig uit.
    Fijn weekend!

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig, en wat leuk dat je in de wls komt.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat spannend een reportage in de WLS echt terecht hoor. Het ziet er zo sfeervol uit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja genieten is dat he binnen met die donkere dagen! En bij jou helemaal ;-)
    maar die Hoop, daar gaat het ten diepste om. Mooi dat je dat er bij zet!
    Groetjes,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk weer een blogje van je te lezen, wat heb je toch een mooi huis en prachtige foto's. Een hele fijne decembermaand.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Héél gezellig bij je!!
    Fijne decembermaand gewenst!
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke blogpost! Ik heb echt zitten genieten van al die mooie foto's.
    Ik ben ook helemaal weg van dat schaaltje waar je zeepje in ligt :)
    Geniet ervan in je mooie sfeervolle huis!

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi allemaal !
    Prachtige foto's ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gestyled allemaal! Bedankt voor je bericht op mijn blog en leuk dat je me gaat volgen (ik jou ook)

    Fijne jaarwisseling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg gaaf die poer! Wat ontzettend leuk dat je in de WLS komt, ik ben heel nieuwsgierig!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, reacties zijn leuk!