donderdag 31 december 2015

Op de valreep...

Op de valreep van 2015 nog een laatste post voor dit jaar!
Nog even even wat foto's met jullie delen en 
jullie bedanken voor het gaan volgen van mijn blog
sinds het afgelopen jaar!
Het was even wennen  
maar het heeft ook al zoveel leuks gegeven.
Onder andere de fotoreportage, nieuwe woonadresjes en 
natuurlijk heel veel wooninspiratie 
door jullie blogs.


Op deze oudejaarsavond is het nog wel geoorloofd de kerstboom te laten zien toch?
Hij staat gezellig onder de blokhut en met het buitenhaardje erbij hebben wij 
hier onze mini-veranda.


Als afsluiter van dit jaar won ik zo juist nog het kalkdoek via Carla Laban VOC 
super leuk & blij mee!
Ga jullie volgend jaar natuurlijk laten zien waar het doek een plekje heeft gekregen!


Voor jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en alle goeds 
voor 2016!
Dat het in alle opzichten een mooi jaar mag zijn.
Sterkte voor degene die deze dag terug kijken op een moeilijk jaar of tegen het nieuwe jaar op zien..


Liefs, Lydia 

21 opmerkingen:

  1. Wens je een heel fijn uiteinde en een geweldig 2016,,

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie post!!! Ik wens je alle goeds voor 2016!!
    Tot ziens hier of op Instagram!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen en alle goeds en gezondheid in het nieuwe jaar.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n haardje......Gezond en liefdevol nieuw jaar gewenst.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zitje daar buiten. En je servies vind ik ook prachtig.
    Ik volg je met plezier. Een heel gelukkig 2016 gewenst!!

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik las het op fb....leuk hoor...gelukkig nieuwjaar liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die buitenhaard...
    Jullie ook een heel mooi 2016 gewenst!

    Groetjes, Inge
    De Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij en al je dierbaren ook een heel goed en gezond 2016!
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel sfeervol uit!
    Ik wens jullie alle goeds voor 2016!
    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!

    Ik ben nieuwe volger en vind je blog er heel mooi uitzien met alle foto`s!
    Beste wensen voor 2016!

    Groetjes van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou ook een heel gelukkig 2016!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste wensen en dat het maar een mooi blog jaar mag worden...groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar met de beste wensen .
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je, samen met allen die je lief zijn, een goed 2016 toe!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een sfeervolle foto's.
    En je servies heb ik ook, ben er zo blij mee en spaar steeds iets meer ervan.
    Een heel mooi (blog)jaar toegewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een sfeervolle-eindejaars-blog, voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke plek hebben jullie daar gecreerd!
    Ik wens jou en je familie een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor jou ook nog de beste wensen voor 2016 Lydia. Het kan nog net.
    Gelukkig doet mijn PC het weer als een zonnetje.
    Bij jou ziet het er erg gezellig uit, hoewel de kerstboom nu wel weg zal zijn, vermoed ik.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hi ,lidia ,,,i love you house and you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel, reacties zijn leuk!